90 (212) 210 10 10

DUYURULAR

2024 ÖZYES(BESYO) YERLEŞTİRME SONUÇLARINA GÖRE KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN KAYIT İŞLEMLERİ

2024 ÖZYES(BESYO) Yerleştirme sonuçlarına göre İstanbul Nişantaşı Üniversitesi’nin BESYO bölümlerine yerleşen öğrencilerin kayıt işlemleri, 15-21 Ekim tarihleri arasında, Üniversitemiz Maslak 1453 NeoTech Kampüsü’nde gerçekleştirilecektir.

KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR

  • ÖZYES(BESYO) sonuç belgesi (İstanbul Nişantaşı Üniversitesine yerleştiğinizi gösteren belge. https://ais.osym.gov.tr adresinden indirebilirsiniz)
  • 2024 ÖZYES(BESYO) Tercih Listesi
  • Lise diplomanızın aslı ve bir adet fotokopisi (Diplomanızı https://www.turkiye.gov.tr adresinden indirebilirsiniz. Diplomanız henüz hazırlanmadıysa aslı temin edilene kadar yeni tarihli mezuniyet belgesi ile kayıt yaptırabilirsiniz)
  • T.C. nüfus cüzdanı aslı ve bir adet fotokopisi
  • Adli sicil kaydı (https://www.turkiye.gov.tr adresinden indirebilirsiniz)
  • 3 adet vesikalık fotoğraf
  • Askerlik belgesi (2005 ve daha önce doğumlu erkek öğrenciler için)
  • İkametgâh belgesi veya beyan formu
  • Sağlık Raporu(Heyet Raporu) **Sağlık Raporu eğitim başladığında 14gün içerisinde getirilebilir.

*Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınavına girecek adayların da belirlenen tarihlerde yükseköğretim kurumlarına geçici kayıtları yapılacaktır. Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2024 tarihine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde asıl kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgeleyemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.


EĞİTİM ÜCRETİ ÖDEME KOŞULLARI:

1: Havale / Eft

Tüm banka hesapları üzerinden, Vakıfbank Etiler Şubesi İstanbul Nişantaşı Üniversitesi adına kayıtlı TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41 IBAN numaralı hesaba havale/eft işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Hesap Sahibi (Alıcı) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi olup, alıcı kısmına kendi adınızı ya da öğrenci adını kesinlikle yazmamanız gerekmektedir.

Banka : Vakıfbank T.A.O.

Şube : Etiler

Iban : TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41

Alıcı Hesap : İstanbul Nişantaşı Üniversitesi

Açıklama: Öğrenci Adı Soyadı ve T.C. Kimlik Numarası yazılmalıdır.

Açıklama kısmında bilgileri eksik/hatalı olan ödemeler işleme alınmayacaktır. Eksik ve hatalı işlemlerden kaynaklı gecikme nedeniyle İstanbul Nişantaşı Üniversitesi mesuliyet kabul etmemektedir.

2: Kredi Kartı ile Online Ödeme Yöntemi

ÖNEMLİ NOT : KREDİ KARTI YA DA BANKA KARTINIZIN ONLINE ÖDEMEYE AÇIK OLMASI GEREKMEKTEDİR!

3: Vade Farksız, Taksitli Ödeme

A) OTS-Otomatik Tahsilat Sistemi (DENİZBANK-ZEYTİNBURNU ŞUBESİ)

Üniversitemizin Denizbank ile yapmış olduğu iş birliği neticesinde bankanın koşullarına uygun bulduğu öğrenci/velilere yıllık Eğitim-Öğretim ücretinin tamamına kadar limit tahsis edilir. Banka kanalı ile tanımlanan limit dahilinde 9 aya kadar herhangi bir faiz uygulanmaksızın eşit taksitler halinde ödeme yapılabilir. Dosya masrafı yoktur.

*Kayıt tarihleri süresince Denizbank Şubesi Üniversite Kampüsümüz içerisinde bulunacaktır. Ayrıca şubeye gitmeye gerek kalmayacaktır.

OTS (OKUL TAHSİLAT SİSTEMİ) ŞARTLARI

*E-DEVLET ŞİFRENİZ ve aşağıda belirtilen gelir belgelerini eksiksiz temin etmeniz gerekmektedir. Ayrıca OTS başvurusunun kolayca onaylanabilmesi için KKB (Kredi Kayıt Bürosu) puanınızın olumlu olması gerekmektedir.

Özel sektör çalışanları: Maaş Bordrosu (Kaşeli ve ıslak İmzalı) Bordroyu İmzalayan İş Yerine Ait İmza Sirküleri, SGK Tescil ve Hizmet dökümü (E- Devletten Barkotlu)

Kamu Çalışanları: Maaş Bordrosu (e-Devletten Barkotlu belge)

İşveren için: Vergi Levhası, Son 3 Dönem Beyanname

Emekli için: 4a/4b/4c Emekli Aylık Bilgisi

Detaylı bilgi için: 0212 210 10 10

ÖDEMESİNİ DENİZBANK OTS (OKUL TAHSİLAT SİSTEMİ) İLE YAPACAK ÖĞRENCİ/VELİLERİMİZİN DİKKATİNE!

Denizbank OTS aracılığı ile ödeme yapacak öğrencilerimizin/velilerimizin Denizbank müşterisi olması işlemlerini hızlandıracaktır. Buna göre; halihazırda Denizbank müşterisi olan velilerimiz cep telefonlarına Mobil Deniz uygulamasını indirirlerse ve aktif olarak kullanırlarsa üniversitede banka işlem süreleri kısalacaktır. Denizbank müşterisi olup sistemde eski kimlik kartı tanımlı olan öğrencilerimizin/velilerimizin de kendilerine en yakın Denizbank şubesine giderek Yeni Tip Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartlarını sisteme tanımlatmaları gerekmektedir. Denizbank müşterisi olmayan velilerimiz dilerse kendilerine en yakın Denizbank şubesine giderek müşteri olabilir ya da Mobil Deniz uygulaması ile şubeye gitmeden Denizbank müşterisi olabilirler. İlk defa müşteri olacakların dikkat etmeleri gereken husus, hesap açılışında şubeyi İstanbul/Zeytinburnu Şubesi olarak seçmeleri gerekmektedir. Bu işlemleri tamamlayarak kayıt için üniversitemize gelen öğrencilerimiz/velilerimiz OTS işlemleri için harcayacakları zamanı bir hayli azaltacaklardır.

Apply Nişantaşı